Translate

torsdag 29 november 2012

"Jo... eller jag glömde den"


Idag bakade jag lussebullar… dom blev inge bra. 
Vet inte riktigt vad som gick snett.
James tog en tugga och lämnade den sedan i någon timma. Sen frågade jag "gillade du dom inte?"
Han ba "jo... eller jag glömde den"…..

Jaja, jag fattar, dom var faktiskt inte dom bästa lussebullar jag smakat. Typiskt om det är den första lussebullen han nånsin smakat.. då kanske han kommer tro att det inte är nå gott?… Fast än det är gott… Den jag köpte från pressbyrån på flygplatsen innan jag flög tillbaka hit var ju mycket godare. 
Äh, jag kanske kan lura i honom till jul om vi hänger nåt i Sweden. Mammas lussebullar är ju rätt bra måste jag säga också… Det verkar inte gå i arv det där med bra lussebullar i alla fall…. synd

Lite kuriosa kring mitt bakande är också att jag gjorde en 12 minuters lång video av bullarna när dom var i ugnen. 
Jag fick lite inspiration då jag har suttit och försökt hitta videoklipp till våra projektioner för turnén. Så jag tänkte, jag gör en egen film.

Tanken är att jag ska speeda upp filmen jättemycket så att man bara ser bullarna bli stora och gyllenbruna jättesnabbt. 
Jag tänkte att ni skulle få se filmen.. men tyvärr så är min kära dator segis ikväll. 
Så det blir inge action. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.