Translate

lördag 24 november 2012

'Later...When The TV Turns To Static'


Ibland blir det missförstånd i intervjuer och sådär.. speciellt om journalisten vill ha en häftig rubrik… då är det lätt att tolka om allt man har sagt till nånting som är näääästan sant… men det kan bli så fel i slutändan.
Men, den här gången var det nog faktiskt ett "honest mistake" som man brukar säga. Och det var James(sångaren) som "råkade ut" för det. 

Det var en journalist som frågade vad det nya albumet kommer att heta… James förklarade tydligt att "vi har inte bestämt än, det är lite olika titlar som är på G, men att det blir den som ropar högst som får bestämma titlen (det har en tendens att vara James). 

Journalisten uppfattade då att titeln på den nya albumet är just "whoever shouts the loudets" som det så fint översätts till på engelska. 
Samma dag som den felaktiga albumtiteln gick ut, gick vi ut med ett meddelande om att det var ett missförstånd, så att folk inte skulle relatera den titeln till vårt nya album… men ni vet, när man står där högst upp i skidbacken och ska ta sig ner utan att veta riktigt hur, då är det lättast att bara köra på och hoppas på det bästa. Eller?(asså det funkade inte så bra med andra ord).

Men nu gott folk, är det dags att radera den titeln från era minnen och lägga den riktiga albumtitleln på minnet istället. wohooo.. vilken glädje!

'Later...When The TV Turns To Static'

Då vet ni, jag skriver det en gång till bara för att det ska vara glasklart, inga konstigheter. 

Later...When The TV Turns To Static

Det är ju en bra titel också. Bra jobbat James. 

Nu ska jag iväg och lyssna på First Aid Kit, kul!
Trevlig helg vettja!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.