Translate

tisdag 20 november 2012

"Minst två bra grejer, jag väljer James och godis... vad väljer du?"

Jag hann inte ens packa ur min resväska förrän någon annan gjort det åt mig. 
När James gick upp i morse hittade jag honom med min godispåse from sweden. 
Han sa "jag var faktiskt upp inatt också och snodde lite, hörde du det?"
"Nej jag hörde inte.... men jag märkte i morse när jag gick upp, för min resväska var öppen och massa grejer låg utanför, och godispåsen låg öppen i allt kaos. "
Det var faktiskt inte så svårt att lista ut. 

Det är sååååå lockande... det fanns fullt av annat godis(läs UK-style) i lägenheten, men han går ändå upp mitt i natten och letar igenom min resväska för att hitta det bäääästa godiset(läs sweden-style)! Haha, that´s ma boy, som man brukar säga. 

James är en sån där som lättare somnar efter lite godis-ätning och några klunkar läsk. 
Om han vaknar upp på natten så brukar det bara vara att stoppa i sig lite godis och dra ner lite coca cola, sen somnar han om som en stock. 
Minst två bra grejer, jag väljer James och godis... vad väljer du?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.