Translate

måndag 12 november 2012

Bon Iver och Glasvegas

Jag var och såg Bon Iver i helgen. Det var fett. Det här med reverb alltså, det är bra grejer. Plus att dom hade två trumset och percussion(värt)… sen så var det fetaste ljus-showen också. Mycket inspirerande! 

Alltid när jag går på konsert så brukar jag bli så himla sugen på att giga själv. Man blir aldrig trött på det, det ska bli så sjukt kul att få ut och lira igen med bandet i december. Idag var vi och kollade inte lite keyboards inför turnén. Får se om vi ska spela nå piano på den här turnén, kan bli så… tror det kan bli riktigt bra. 

Jo, efter Bon Iver giget gick jag till en inflyttningsfest. Där var det en kille som såg ut som Åke i Bert. Min kompis googlade fram en bild på Åke så att alla skottar som då inte sett Bert skulle få se hur lika dom faktiskt var. Hon som googlade trodde faktiskt för ett ögonblick att det var den riktiga Åke… eller ja, skådespelaren. Man skulle ju ha blivit starstruck om det verkligen varit han. Det var nästan tur att det inte var han, så kunde man slappna av mer på festen, jobbigt att va starstruck ju.


Kolla gärna in vår lilla turné- trailer… och kom gärna på gigen, kom igen det det kul!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.