Translate

söndag 2 december 2012

"Det var MINST två coola grejer som hände igår."


Yes, nu sitter jag och dricker te i turnébussen. Gött!
Vaknat upp i Manchester, jag bra yes asså!
Igår var första giget på vår lilla turné, det gick ju kanon! 
Fan vad kul det var att lira igen. Jag tror vi alla kände på soundchecket att "shit vad gött att vi ska få lira tillsammans igen". 
Det är lite annan känsla mot för att lira i replokalen. Gött att ha lite monitorer så man hör alla bra och och få lite live-vibes. 

Efter giget träffade vi lite bekanta ansikten… Det var en skitcool kille som satt i omklädningsrummet med en sån där fake-cigg hela kvällen. Ni vet en sån där plast-grej och "röken" som kommer ut är typ vattenånga eller nåt. 
Ja, han var nog coolast igår. 
Eller ja, det står mellan honom och ett av våra fans som åkt från Japan för att se oss(igen). 
Vi fick lite presenter av henne också, hon hade gjort chokladbitar och tryckt upp och pappret var våra album framsidor.
Äh, jag lägger upp en bild på dom så får ni se. 
Det var MINST två coola grejer som hände igår. 

Åhh, jag vill också berätta att vi träffade en kille som heter Texas Bob... det känns relevant att säga det bara för att han var rolig, och hade ett häftigt namn. Han har även spelat på treastohcksfestivalen. Trästocks asså. 

Så, det var det!
Hejje




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.