Translate

fredag 30 augusti 2013

"...wild and crazy, living on the edge, epicness style"

Igår fyllde min lillsyrra år!! Party on partypeeps!!
I hennes fullspäckade dag fick jag en liten skype stund med henne precis innan läggdags.
Ibland på våra skype sessioner så blir det lite wild and crazy, living on the edge, epicness style.

Det slutade med att jag spillde blåbär på min killes vita tröja för att vi hade typ tävling om vem som kunde skratta och hoppa mest i sängen samtidigt. Man ba "Whaaaaaaaaat?"

Jag bestämde mig för att lägga datorn på nattduksbordet och filma på mig när jag hoppade i sängen och skrattade så högt jag kunde.
Jag tänkte inte på att ta bort min tallrik med youghurt och blåbärssylt.... så när jag hoppade så hamnade det på den vita tröjan som också låg i sängen. Äh, det gjorde inget. För det var ju hemmagjord blåbärssylt.. wööhöuöö!!

Det tråkiga var att trots att jag gick genom eld och vatten(eller spillde blåbärssylt på en tröja) så vann jag inte. Josie vann!! Hon kunde skratta mest och hoppa som att det var det roligaste hon någonsin gjort.... det kanske var det roligaste hon nånsin gjort?
Eller bara grymma skådespelar skills.

I alla fall.. jag fick reda på en annan grym skill hon har. Hon kan låta som storspoven. Bra partytrick.
Här ska ni får höra! Enjoy, för det här hör man inte... om man inte råkar höra en storspov.


Såååååå likt asså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.