Translate

söndag 7 april 2013

Ett brev... old school-style!

Jag veeeeet.... vi tänker oss att jag brevväxlar med någon(en väldigt anonym person).
Då fick jag ett brev för tre veckor sen som löd: Hej Jonna, hur är läget? Vad har händer i ditt liv?
Då svarar jag nu:
Heej, vad kul att höra av dig igen!
Ja, det har hänt mycket sen sist! Jag har varit utklädd till Ringo. Jag passade i mustaschen som målades på. Jag ville nästan inte tvätta bort den, men min kille insisterade så jag tvättade bort den i alla fall.

Och inte bara klädde jag ut mig, vi kom även på att vi skulle spela lite Beatles låtar och vara hemligt förband till oss själva. Det gick bra...
Det var väldigt kul.... Det var roligast att kolla på James, Paul och Rab i deras utstyrslar.


Ah, sen gjorde vi ju Glasvegas giget efter Beatles giget. Det gick också bra!

Sen har vi också släppt vår 1:a singel från nya skivan.
Här är musikvideon!

Jo, sen tog jag påsklov också. 2 feta veckor i Sverige och idag har jag legat och solat i hammocken hemma i Boden, klassiker... värt!

Jag gick också på gig förra veckan, mitt favvo-band som jag berättat om förut, hade sitt första gig.
Det lät as-as-as-bra! Det är såklart Oh Jonathan jag pratar om och här fick vi höra en ny låt av dom!

Jo just det, det hände två roliga grejer på samma gång!
När jag var på väg hem till Boden så fick Oh Jonathan sitt andra gig! "Det går bra nu!!"
Plus att vi i Glasvegas också fick ett gig i Hässleholm. "Det går också bra nu!!"
Värsta grymt med Sverige festival i sommar ju!!

Ah, det var så himla mycket att berätta, och mer finns det, men det får jag skriva i nästa brev.
Jag har fått skrivkramp...(old school-style) och nu är det ju fisksoppa till middag.

Tack för mig, hur är läget med dig då?


2 kommentarer:

  1. När jag var på väg hem till Boden så fick Oh Jonathan sitt andra gig! "Det går bra nu!!"
    Plus att vi i Glasvegas också fick ett gig i Hässleholm. "Det går också bra nu!!"

    Haha, samma känslor i båda fallen. Ska bli kul att se Oh Jonathan på måndag.

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Detta är nog en long shot men fick höra att ni fick med er ett par Ray Bans från Malmö-giget med rosa band runt? Det är mina och jag vill jättejättegärna ha tillbaks dem eftersom de avr dyyyyra och hade styrka för mitt synfel. (maria@tengblad.net)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.