Translate

onsdag 7 november 2012

Ett nytt kapitel har nu startat


Yes.. jag gjorde några glädjeskutt i läggan nyss. Fy fan vad gött, vårt fönster inne på toan går att stänga från och med nu. Det är på tiden. Det har ju varit svinkallt att ens gå in dit.. och tänk er då att måsta sätta sig på den där iskalla toalettringen. Man har försökt att hålla sig så länge det går för att undvika detta rum.. och har man haft tur/planerat väl, har man kunnat hålla sig tills man kommer till repan.

Det där är nu glömda tider. Ett nytt kapitel har nu startat. Nu tänker vi inte öppna fönstret förrän till sommaren kommer igen. Wohoo. Bakgrundfakta till detta fönster finns att läsa om i "James, ett fönster och gaffa". 

Jag bra yes asså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.