Translate

tisdag 20 november 2012

"Alla har vi stött på liknande dilemman."

Äsch, nu blev det många inlägg på en och samma dag. Man vill ju inte trötta ut sin publik. Alla har vi stött på liknande dilemman.
Ni vet när man ska springa 3km, man går ut riktigt hårt dom första 800 metrarna, sen är det kört. Men fair enough, för då var man säkert riktigt snabb dom första 800m. Varför inte säger jag då?

Ja men i alla fall. Jag var ju som sagt i Piteå förra veckan och gigade med Merit Hemmingson.
Det finns en liten intervju med mig på p-town.se där jag har premiär-bloggat förra lördagen. Tanken är att jag bloggar lite då och då för dom också. Blir kul det där.

Här är en länk om ni vill veta mitt svar om hur mina vänner skulle beskriva mig:p-town intervju

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.