Translate

onsdag 14 november 2012

"och sen har jag en skitfet påse som jag gömmer som bara jag kan äta av"


På svensk mark igen. Det är ju som sagt lite av tradition, eller nästan ett måste att gå på max så fort man hittat till arlanda. Så ja, jag ville ju inte bryta traditionen denna gång heller. Smältost for the win!
Det jag inte ens hade räknat med var att jag även gick in på pressbyrån och köpte 2 påsar ahlgrens bilar och en dajmglass med päronsmak. Jag som brukar säga till James att bilarna är världens mest sålda bil och känner mig ganska stolt över det på nått konstigt sätt.. och dajmglass med päronsmak är hans favorit-glass med. Dessa inköp inträffar inom loppet av en halvtimme väl inne på flygplatsen in Sweden. 
Jag får nog inte med mig någon tub med bearnaise-sås denna gången då jag bara har handbaggage. 
Men jag kommer nog fylla väskan med godis. Sen måste jag gömma det för James när jag kommer hem. Jag funderar på om jag ska ha en påse som han tror är "det riktiga" godiset och lägger den i skafferiet…. och sen har jag en skitfet påse som jag gömmer som bara jag kan äta av. Haha.. vore ju grymt. Men såklart är det ju kul att dela med sig av det bästa godiset i världen. hm… får se hur jag gör.  

Kom och kika vettja, det kommer bli bra drag!
Nu är jag hemma i Boden i alla fall.. hänger med mor och far kväll.. och hundarna såklart. 
Imorrn åker jag till Luleå och träffar Danne från Pitefolk för att göra några intervjuer. Sen åker jag och repar med Merit Hemmingson inför giget på fredag. Blir spännande att spela låtarna för första gången tillsammans. Det blir första giget jag gör med någon annan än Glasvegas sen jag började i bandet. Känns lite nervöst faktiskt, men kul. Hoppas jag kommer ihåg hur man sitter ner och spelar. Det är ju bra att jag gått på dom här bluesjammen lite då och då så har jag övat på att sitta ner och spela också. Sitta ner och shuffla är ju en bra grej. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.