Translate

fredag 25 januari 2013

VLOG, swedish for beginners.

Vi har nyss gjort en kladdkaka. Det är min första egengjorda kladdkaka, weird but true. Och det är även premiär för James kladdkake- bakande.
Vi ska iväg på middag ikväll.. det är Rabbie Burns night här på ön vilket betyder att vi ska käka haggis och recitera Rabbie Burns dikter. Jag får vegetarisk haggis. Det luktar kladdkaka i hela lägenheten nu så jag längtar till efterrätten kommer fram!
Igår tog vi tag i svenska lektionerna.. det blev en till vlog på ämnet "djur-rim". 
Ta en titt vettja! Vlog, swedish for beginners.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.