Translate

tisdag 15 januari 2013

Fågel-party

Hej alla bloglovers!
Igår när jag gick hem från studion efter midnatt så var den en fågel som inte ville gå och lägga sig.
Alla andra fåglar i den hooden hade gått och lagt sig, men ni vet det finns många nattugglor runt om i världen, så hen var nog en av dom. Hen kanske helt enkelt ville stanna uppe och ha party. Jag tycker det låter som ett fett party i alla fall.
Och på tal om nattugglor så känner jag några stycken personligen. Min syrra är en av dom. Hon kanske hade velat vara med på fågel- partyt? Det måste ju vara roligare att "nattuggla" tillsammans med någon än att göra det ensam... eller? Jag vet så lite om nattuggling egentligen så jag ska nog inte yttra mig i frågan. Men det är ju ofta roligt att göra saker och ting tillsammans. Som den där filmen när dom äter gröt till exempel. Bra film... Tillsammans!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.