Translate

måndag 21 januari 2013

"-I´m existing duuude!!"

Samtal mellan James och mig.

-Look Jonna, you´ve got a letter!!
-wohoooo!!
-You are real!!
-I´m existing duuude!!

Efter det samtalet hade vi party i några sekunder.

Yes, asså, jag får ju aldrig brev hit. Plötsligt händer det dock.
Jag hade faktiskt sett breven ligga utanför våran dörr när jag gick ut innan. Jag tog till och med upp dom och kollade om det stod att det var till mig. Sen la jag tillbaka dom, för jag tyckte att det stod att det var till James.
Det kanske kom lite som en chock... även när det stod mitt namn på breven så tänkte jag fortfarande inte att det kunde vara till mig, så jag antog att det stod James och jag la tillbaka dom (för dom breven såg ändå ganska tråkiga ut).
Nåväl, jag fick två brev idag. Det var från bank of scotland. Tack, I´m existing dude!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.