Translate

lördag 19 januari 2013

Det låter som en vanlig dag i Sverige... men det var det ju inte.

Äh, hörni, förra inlägget var ju ganska UK-style... så precis som kvinnan på banken gjorde som balanserade upp saker så vill även jag passa på att balansera upp lite grann, fast på ett annat sätt.
Jag gick på stan idag. Dom har öppnat "tiger" mitt inne i centrum.
Fanns massa swedish-stuff... så ja, jag passade på att gå loss på lantchipsen.
Scandinavian style potato chips heter dom... coolt.
Så vi kör väl tema på det ikväll då, lantchips och streama P3 Guld galan.
Och till råga på det så kom Dean precis in genom dörren med en påse full med kopparbergs. Tack!
Trevlig kväll hörni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.