Translate

måndag 14 januari 2013

En uppdatering på Glasvegas-fronten.

En uppdatering på Glasvegas-fronten.
Vi har fullt upp nu med massa olika grejer. Albumet är klart, wohoo.. värsta awesomeness to the bone.
Så veckans projekt är att spela in lite b-sidor. Vi har precis börjat på en cover, som skulle kunna funka som en b-sida eller liknande. Får se vad det blir av det. Vi spelade in trummorna i lördags. Det gick bra, massa tagningar innan vi kom fram till hur vi ville ha det. Men nu är vi nöjda!
Idag la Paul basen och nu lägger Rab gitarr. Jag bloggar, spelar piano och äter avocado ikväll. Rätt gött.

Jag har fixat i mitt lilla trumrum där jag har trumlektioner(och allmänt häng) så nu har även fått ett el-piano hit in. Oj, nu tappade jag mina in-ears i min gamla lasagne. Mm... gott.

Blev ju najs med en cool instagram-effekt på.
Här hänger jag. Grön heltäckningsmatta. Funkar som gräsmatte-feeling.
Jag har ett skrivbord också. Och massa andra grejer som är bra att ha.
Typ, en korg, ett fönster, en mandolin, en tom chipspåse och såna grejer ni vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.