Translate

söndag 13 januari 2013

Nattliga äventyr. Vid bryggeriet.


Vi brukar använda en projektor med lite olika bilder och videos som spelar bakom oss på scenen. 
Det brukar bli ganska bra…har jag hört. Lite svårt att se vad som händer bakom en, ibland tjuvkikar jag, å då ser det ju coolt ut. 
Det finns en mega projektor utomhus på väg hem till vårt hangout. Det är vid tennets bryggeritet och den är fett powerful och projekterar bilder om tennets ölen. 

Det är ganska häftigt att se just för att det är så stort och lyser upp en hel husvägg. 
Igår natt på väg hem så går jag och James och tjötar loss och jag kollar upp på den lysande väggen. Det var ingen fet bild längre…. eller det var en fet bild, men det hade gått lite snett. Det var startsidan på datorn, ni vet sådär som händer ibland och så börjar alla skratta när det händer. Det var extra roligt att det var över ett helt hus… Det går som inte att gömma sig... eller asså det går ju att gömma sig baaaakom huset för att det är så fett.... ja, det var kanske det den projektor-ansvarige på tennets bryggeriet hade gjort? Hen kanske inte ides fixa det, så hen gick och gömde sig... bakom bryggeriet. Smaaaart!

Jag upplyste James om projektior-failen och det första han säger är : "They fucked it up, YAS!"
Haha, ja undrade varför han blev så glad av att se detta… han svarade att det har gått fel så många gånger för oss med projektorn så det är skönt att se att det inte bara är vi som går igenom dessa problem. 

Värsta grymma historian jag skrev just, fan vad spännande asså. 
Och inte nog med det, här får ni en bild på hela äventyret också. 

Oj, vilket äventyr!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.