Translate

onsdag 16 januari 2013

Grym låt, stolt blir man.

Jag träffade Josie(lillsyrran) i Stockholm dagen efter hon spelade in den här låten. Brorsan var med också, vi träffades på en bar på söder. Det som var speciellt med det här mötet var att om man skulle prata med Josie så fick man ställa ja eller nej frågor.

Hon hade sjungit så mycket dagen innan på inspelningen(check out the outro dudes) så hon tappat rösten.  Jag pratade mest med brorsan och försökte få in Josie genom ja och nej frågor.

I slutet av kvällen mötte vi upp med ytterligare några bodensare, Jonas och Andreas, så det var värsta grymma boden-hänget in the big city of Stockholm. (wööhööuöö). Det första jag säger när vi möter upp med dom är att Josie har tappat rösten och att det är bäst om man ställer ja eller nej frågor.
Det första Jonas frågade var, "varför har du tappat rösten?" "ja eller nej?"

Sånt där tycker jag är roligt... det är nästan som att försöka äta en sockerbulle utan att slicka sig runt munnen... Det är svårt helt enkelt. Om det finns socker på läppen det är väl klart att man vill få in det i munnen... DET ÄR JU SOCKER!

Nåväl, ta en lyssning på hennes alldeles egenskrivna låt här vettja:
Josies grymma låt

Här kommer lite foton från kvällen bara för att det blir roligare så... Synd att inte Majsan var med den här gången, annars hade det varit det ultimata syskon-hänget jue. 
Värsta hänget den där kvällen i Stockholm i höstas..
Josie visar upp alla coola moves hon besitter...
Jag o bruschan hänger... jag gillar att peka på folk.



2 kommentarer:

  1. "Det första Jonas frågade var, "varför har du tappat rösten?" "ja eller nej?""

    Haha, fy fan vad lustigt.

    SvaraRadera
  2. Jag vet, riktig lustigkurre den där Jonas!! Bra skill att ha!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.