Translate

lördag 26 januari 2013

Mixning och soppa.


Jävlar vad min dator skiner nu. Nästan så att det är svårt att blogga för att den bländar mig(neeeeeeeeeejje). 
Det är skönt när man inte fastnar på tangenterna längre för att det är typ saft eller gammal choklad på dom… värsta smooth duderino. Jag har faktiskt rengjort den.. torkat av den med en medelfuktig handduk. Den känns som ny ju!

Idag är vi i Andreas` studio och mixar lite låtar. Vi har jobbat lite på b-sidor och covers och så vidare. Så vi kör en dag i hans studio så får han städa till dom och göra så att dom låter bra. Städa upp det vi försökt jobba på själva i logic helt enkelt(värt).
Vi gjorde även två radio edits… så låtarna om dom ska släppas som singlar inte är så mycket längre än 4 minuter. Klippa och klistra lite helt enkelt. 

Det är vad som händer just nu… plus att jag sitter och väntar på soppa som James är och hämtar hemifrån nu. Det är ofta det är kallare inomhus än utomhus i Skottland på vintern(jag fattar inte grejen?)…. men då slog det mig att det kanske är därför alla äter så mycket soppa här hela tiden. Det är hett(!) och ganska inne. Så jag hänger på modet. Yes. soppa ftw. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.