Translate

tisdag 8 januari 2013

Fet tillbakablick 2012, kolla in vettja

Här får ni en egen länk till...........
Värsta feta tillbakablicken på första halvan av 2012, kul hörni!


Och om ni vill veta så har jag besök av systrarna Sandgren.... Sandgrens` in tha house som man brukar säga.  Och då köpte jag en klocka och en väska idag, värsta rean på urban outfitters där jag även hade ett presentkort. All in win win så att säga.

Kolla in mig och Jenny och min nya väska. Party party!
Vi ska på bluesjam ikväll... värsta party om, eller rättare sagt, NÄR Jenny går upp och bluesar loss ikväll ju!!

Och inte nog med det.... Vi ska äta tacos också!! Wohooo. Värsta megaloubega-dagen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.