Translate

söndag 13 januari 2013

Road trip i bilder.. och lite till.

Från bilfönstret for the win 
Lina tvärbromsade på vägen när vi upptäckte denna utsikten.
Vi gick faktiskt ut från bilen den här gången.

Från bilen årajt! Värsta grymma dagen i bergen.

Också fint. Tänk att bo i det där huset.
Undra om det ekar när man ropar i bergen?
Sådär som det gör på TV.

Jag skickade den här bilden till min whisky-älskande pappa.
Jag fick tillbaka "yeaahh!!" som svar. Han gillade "Malt Whisky- trycket".
Jag borde ha köpt den till honom och inte bara tagit ett kort.
Nåväl, sparar pengarna till en whisky till honom istället.
Nån mer som är sugen eller?

Fett äkta bevis på att jag var i det som kallas "highlands".
Kolla, jag står ju PRECIS PÅ brunnen. 

Yes, jag visar glatt upp skogen och bergen bakom mig.
Här var vi och hälsade på Linas vän i Spean Bridge.
Ute på landet så att säga. 

Oj, ett till berg.
Vi passerade Storbritanniens största berg ocskå...
värsta checka av på listan typ. 

Loch Garten. Också rätt fint. Jenny tog ett kort på sin spegelbild i vattnet. Ganska fräscht där uppe.

Det fanns hönor på gården i Spean Bridge också.
Dom kom och hälsade på oss. Vi hälsade tillbaka. Good manners. 

Men hörni, EN TILL.... på väg hem igen. 

Värsta grymma gänget på road trip. Epic times. Ja bara yes asså. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.