Translate

tisdag 15 januari 2013

"Jenny brought the house down"

Jaha, förra veckan gick jag och Jenny upp och körde en låt på bluesjammet. Efteråt kom vi fram till att "Jenny brought the house down". Och alla höll med. Fett najs jam.
Dom trodde dock att hon var med i ABBA... men det stämmer ju inte alls hörni.
Nåväl, även den här gången jammade dom fram en abba-låt åt oss. Tack för det, bra låtar och sådär, varför inte tänker jag då?
Förhoppningsvis blir det jam ikväll med, alltid kul att få bluesa av sig!
Vi testade våra blues-skills innan vi gick dit. Det gick bra.
Apan är också med, han läste över Jennys axel.


Nu ska jag dricka te och sen bege mig till repan, vi hörs nästa gång vettja!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.