Translate

måndag 21 januari 2013

Tips och idéer någon?

Jävlar vad jag har sovit nu. Fan vad gött!
Jag gick och la mig strax efter nio och gick upp efter elva idag. Det blev ju några timmar. Jag kan inte tänka mig något bättre sätt att spendera dom timmarna på.
Nu är jag redo för en ny dag och värsta peppad. Jag ska göra jättegod middag(asså förhoppningsvis) och så ska jag leta efter typ en bikini så jag kan simma utan att vara naken, och så har jag en trumelev(wöhöuöö) och sen ska jag spela piano och kanske göra nå mer. Grymt spännande.

Jag har käkat värsta grymma frullen just, och undertiden så lyssnade jag på en podcast från Lule-town, frukost podcast och nu snöar det. Det kanske snöar för att jag ska få mer feeling av att lyssna på podcasten från mina hemtrakter. Coolt i såna fall.

Idag ska jag lära James nåt mer på svenska tänkte jag... tips och idéer någon?
När jag har visat honom svenska för nybörjare från hipp hipp så är det bara jag som tyckt att det varit roligt.... kom på att det inte funkar lika bra på svenska-nybörjare som för folk som redan kan svenska, som t.ex mig.
Ok, nu ska jag kila ut och se vad som händer i dom östra delarna av stan. Hörs sen vettja!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.