Translate

måndag 17 december 2012

"asså min rumpa toucha hans"


Asså, jag hade ju kunnat berätta om igår när jag skulle hämta upp min kille i Stockholm igår… då mobilen inte funkade(och inget internet heller) och jag sprang runt och letade i 3 timmar tills jag hittade honom på waynes coffe på söder. (Wohooo, jag bara yes assååå)
Men det var en ganska stressig historia så det skiter jag i att berätta om.

Men jag kan berätta om när vi var och såg The Hives förra veckan. 
Förra torsdagen var James och Rab och spelade på musikhjälpen i Malmö. Jag och Paul fick inte följa, så som ett skitbra plåster på såren så åkte jag och såg The Hives spela i Glasgow, (wohoo)!!
Först mötte jag upp med mina svenska vänner på andra sidan stan. Jag blev inbjuden på glögg och pepparkakor innan vi skulle dra på giget. 
När jag hörde det så fick jag en ännu grymmare ide, att vi skulle styra upp tacos också! Asbra!

Det kan ju inte bli mer svenskt. Tacos, pepparkakor, glögg och the Hives! Jag bara yes asså!
The Hives var ju grymma och publiken var helt galna. Efter giget fick vi hänga lite med dom och säga hur grymma dom var… sen gick vi ut på ett uteställe. Det roligaste som hände där var när en kompis blev utslängd 10 minuter innan stängning för att han "råkade" luta sig över en halv-vägg eller nått bänk-liknande,och "föll" över till andra sidan och landade vid ett bord.

Synd att vakten såg det och tog med honom ut.. annars hade jag bett honom göra det igen för det såg så jäääla roligt ut!! Plus att hans roligaste kommentar var "asså min rumpa toucha hans" när han stod och dansade. 
Ja, det var helt enkelt en underhållande kväll. På alla sätt och vis. 

Nu är vi i huset i det snöiga Boden(We made it). Jag har precis ätit frukost(julvört) och beställt klipptid. Coca-colan har mor och far bunkrat upp så att pöjken får sin dagliga dos. Och ja, tack Siri för godiset som du gav till min kille. Det åt vi upp igår! Jag bara yes asså!




2 kommentarer:

  1. Kul blogg! haha, när vi vaknade sa han "jag blev utkastad igår, jag är typ en hjälte nu!!" och var typ inte bakis alls och gjorde massa bacon mackor medan jag låg alldeles döende.. förstog ingenting

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.