Translate

måndag 31 december 2012

Nyår och det.


Nu är jag tillbaka på ön. Vi ska ha nyårsfest ikväll. Jag har städat toan idag, man måste typ använda solglasgögon när man går in för det skiner så starkt så som jag har putsat. ehhhh?

Sen fick vi precis besök av James mor och hennes man, som hade med sig några festpåsar. Fyllda med massa gott.(ja men tyyyyyp, jäääääättemycket) 
James fick "the cocktail bible" i julklapp så han ska väl kika igenom den för vilka drinkar som blir för kvällen. Ikväll har vi alltså tillgång till inte bara en, utan TVÅ mixers… så vi kan göra två olika cocktails samtidigt. Det kan ju inte bli bättre, eller?
En klassiker är ju french martini som James är en hejare på. Jag står mest och kollar på medans och agerar hejarklack, ungefär som när han skriver bra låtar...

Asså jag och Sandra på flygplatsen. Helt random.
Man ba, hallå?!
Gott nytt år allihopa, det här blir ju kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.