Translate

tisdag 18 december 2012

Ja, vi blev nog alla lite tagna...

Ja, vi blev nog alla lite tagna av denna awesome version som min syrra Josefine och hennes fina kompisar Sandra och Fredrik gjort.
Sånt här är häftigt!
Jag vet hur duktiga dom här individerna är på musik sen innan, men det blir något extra som känns i kroppen när dom spelar en låt som man spelat själv så många gånger. Och det måste kännas ännu mer för James som faktiskt skrivit den här låten. Han blev väldigt tagen... Själv kunde jag inte sluta le...
Man lyssnar på den på ett annat sätt.
Ja, gänget. Tack för den grymma julklappen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.