Translate

tisdag 11 december 2012

Ett tårfyllt hejdå.

Oj, nu är turnén slut redan. Det var kul.
Idag ligger jag i sängen och kollar office och dricker te. Chillar och tänker på vad mycket vi fått vara med om under dom senaste 10 dagarna. 
Här är vi och Saki. Ett tårfyllt hejdå efter den här turnén men förhoppningsvis ses vi snart igen.. Hoppas på ett återseende snart någonstans i världen!! 
Det är mycket som känns overkligt när man tänker på det, på ett bra sätt. 
Det är så mycket fina människor vi fått träffa genom bandet. Under dom här dagarna ha vi fått träffa massor av människor som uppskattar det vi gör. Vissa har rest långa vägar, från USA, Italien, Tyskland, Japan, Norge och Kanada för att nämna några. Och för att inte tala om alla fans från Storbritannien som spenderat sin tid på att komma och kika på oss. Det är ganska awesome att få vara med i det här bandet.

Å just det... kolla in bloggen som jag skrivit om turnén om ni vill på p-town
Awrite dudes. Hejje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.