Translate

onsdag 10 oktober 2012

Två grejer som är bra, men Glasvegas vinner.


Den här bilden passar skitbra till det här inlägget då
det både är Glasvegas och Instagram i ett (smooth).
Jag e ju typ ganska efter med det här vad som är inne. Tydligen är ju instagram det nya facebook.. Min vän Sandra visade mig vad man kan göra med instagram och det öppnades en helt ny värld ju. Det där med hashtags eller nu vad det heter är ju hur coolt som helst!!!

Jag träffade min vän Magnus Ekelund igår i Luleå också. Och då kom vi in på hur häftigt jag tyckte instagram var och hur jag precis fick reda på alla dess braiga funktioner. Sen kom vi även in på när jag flyttade till Glasgow för att spela i Glasvegas.

Det var lite samma feeling över min "instagram upptäckt" som när jag fick reda på att bandet Glasvegas fanns. 
Jag hade helt missat dom under dom där åren innan.. och sen visar det sig att det var ju skitbra, plus att jag till och med fick vara med i det här braiga bandet. (shit asså!!)
Så det finns lite paralleller där mellan instagram och Glasvegas… speciellt nu för att vi har skaffat en glasvegas-instagram som ni kan passa på att kolla in, @glasvegasofficial. Så det blir ju typ två asbra grejer i en!!!
(Men såklart är Glasvegas  bäääääst och vinner över instagram med hästlängder och man sätter det i perspektiv)… jag bara yes asså!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.