Translate

torsdag 4 oktober 2012

MAX


Idag åker jag och James till Sweden. Jag bara yes asså!
Vi ska hänga med familj och vänner, göra hemmagjord saft, spela orgel och cykla.
Men bland det viktigaste är ju MAX besöket. 
MAX är ju typ bäst. Det har jag tyckt länge, själv är jag ingen mcdonalds tjej överhuvudtaget. 
En gång så berättade jag om en dröm jag hade om MAX på facebook. Drömmen var att det var jag, James och min far i en bil. Vi var ute på vägarna någonstans i storbritannien. Jag sa att jag jättegärna ville stanna och äta på MAX, men då påminde dom andra mig om att "det går ju inte för vi är ju i storbritannien"… ånej tänkte jag, fan vad synd…. precis efter dom sagt att MAX inte finns där så börjar jag se den röda skylten i horisonten. MAX, det fanns visst det! Så jäääla bra dröm, synd att man vakna upp och den inte var sann dock. 
Och det roliga med att jag la upp drömmen på facebook var ju att jag har typ aldrig fått så många likes…. haha, gött. MAX verkar ändå ha en del fans därute, vilket jag kan förstå…. så smältost for the win. Ses på MAX vetta! Hejje

1 kommentar:

  1. Haha, jag passar alltid på att gå på MAX när jag är i Sverige :) Det är tradition!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.