Translate

söndag 14 oktober 2012

"JAG var där, DU var där.... ALLA var där"

Yes nu är jag tillbaka i Glasgows skogar… och torg och gator och det. 
Jag flög typ astidigt från Luleå. Eller ja, jag gick upp 5.50 för att ta flyget 8.10, wohooo. 
Det känns ännu lite tidigare när jag tänker att klockan var då 4.50 i Glasgow… ja ba yes asså.
Ja men flygresan gick ju bra den här gången med. Jag tänkte att det skulle vart skönt att sova lite på flyget, vilket jag ibland har lite svårt med.. men jag tror att jag har blivit bättre på det(eller tröttare?). Jag sov typ hela vägen från Stockholm till Edinburgh. Asnajs!!
Och det hände en grej som aldrig hänt mig tidigare. Jag vaknade av min egen snarkning!!!
Jag hade dessutom i såna här "flygöronproppar" som gjorde att min snarkning liksom ekade i mitt eget huvudet. Jag blev typ rädd först, men sen slog det mig.. att det faktiskt var jag som snarkade...Bra jobbat kände jag ändå. Jag drog även klassikern och kollade mig omkring för att se om någon märkte...Men jag var ju nyvaken så jag orkade inte bry mig ändå. 
Champis passar bra när det är fest vettja

Annars brukar jag vara rätt haj på att Prata i sömnen, men inte snarka. Många gånger har det hänt att jag väckt mig själv av att jag pratat.. och det är många som fått ha roligt åt att höra min stämma när jag sovit. 
Min syrra hörde mig när jag sa en av dom bästa… hon berättade dagen efter att jag hade sagt med en ganska missnöjd/besviken stämma " Men, vi skulle ju dansa!"
Jag tror det var så att alla på festen svek och typ ville dra, men jag ville ju stanna… och dansa. Sen sa jag även "JAG var där, DU var där.... ALLA var där". 

Vilket party alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.