Translate

onsdag 27 februari 2013

You can call me daddy.


Asså jag kan tänka mig att det är svårt att komma ihåg mitt namn, speciellt eftersom det är ganska swedish-feel på det och jag antar att det blir svårare för personer som inte har så mycket swedish-feel sedan innan. 

Det verkar vara rätt svårt att komma ihåg ibland helt enkelt. Jag skulle ju ha varit detsamma… om jag skulle komma ihåg nån annans random namn som jag aldrig hört tidigare. 

Vi håller på att spela in en musikvideo, sista dagen att filma idag. Det kommer bli skitbra tror jag! 

I alla fall, varje gång jag får uppmaningar av crewet om något att göra så glömmer folk bort mitt namn.. så tillslut sa jag, "ni får kalla mig vad ni vill, jag är inte så brydd". 

James kom med en utmärkt idé och föreslog för gänget att om man inte kommer på vad nån i bandet heter så kallar vi dom "Daddy".. ok?

Hey look, Luke, I am your daddy. I am your da....(?)

Ouf, weird. Ännu mer weird att säga men en sån där skrämmande röst som andas genom Darth Vader hjälmen "Luke…. I am your mummy". 

Nä men hörni, i alla fall, jag brukar lyssna till lite olika namn, så, så länge vi kommer överens om ett namn/smeknamn jag kan tänka mig att samarbeta med nåt annat bra namn än just Jonna. Hör av er vettja. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.