Translate

onsdag 20 februari 2013

"What is it??!"


Jag fick berättat för mig att jag hade vaknat inatt och snackat lite. 
Jag hade skrattat i sömnen och sagt "perfekt" på svenska… (James kom ihåg ett svenskt ord, wohoo). 
Sen efter ett tag hade jag bara tvärt slutat skratta och öppnat ögonen och sagt till James "What is it??!" som om det var han som hade väckt mig och att jag var lite upprörd varför han väcker mig mitt i natten…weird

Ja, det var jag som hade väckt mig själv av att skratta. Bra väckning tänkte jag när jag fick reda på det.

Nu har jag precis varit på skypen med Merit Hemmingson. Efter vårt gig som vi gjorde i Piteå förra året så har vi snackat lite löst om att försöka spela in en skiva tillsammans. Det vore ju kanon-kul, så förhoppningsvis kommer det finnas tid för det också någon gång i framtiden. Jag är grymt impad av hennes hammond-skills och det är en skön person bakom dom där skillsen också. Bra kombi kan man säga. 

Idag är planen att det ska bli sol här igen(kom igen sooooolen, pepp, du jobbade på asbra igår ju). 
Får hoppas på det i alla fall. Annars blir det springtur ibland molnen(helt okej det med) och sen ska vi spela in en video som ska åka till Kina (typ) och sen har jag en trumelev. 

Jo, just det ja, för dom som inte läste min p-town blogg, här är länken om ni vill kika in den. 

Äh, nu ska jag gå och göra en smoothie, gött gott folk. 
Hörs nästa gång vetta!
Peace out duderinos!

2 kommentarer:

  1. Fy fan, den här videon från 04:30 när du byter komp, gitarren bänder tyngdlagen och James avgrundsvrålar hjärtat ur sig, så är det ren magi. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=82EveH0fUgE

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.