Translate

onsdag 13 februari 2013

I studion ikväll...


Jess. jag sitter och dricker blåbärssaft och äter skorpor. Undertiden kollar jag ner i min påse från ikea, fylld med delikatesser som kalles kaviar, rostad lök, delicatobollar, kanelbullar och mjukkaka för att nämna några. 

Ja, jag köpte svenska saker som jag inte ens brukar köpa i Sverige. Det är väl så det blir. Bara för att få en feeling av att man nästan är "hemma". 
Ja, vi fick en ballong-svan av clownen också. Trevlig clown det där.

Efter ikea gick vi direkt till studion. Vi har spelat in lite mer grejer till extramaterial och b-sidor.. jag fick spela klockspel igen(Ålraajt). Det blir ganska annorlunda feeling på dom här låtarna, vilket är spännande! Låter bra hörni!
Nu spelar James in sång så jag ska försöka sitta tyst som en mus… vilken utmaning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.