Translate

söndag 3 mars 2013

"Skillnaderna mellan Boden och Glasgow är många..."

- Asså, hur många taxibilar är ute och kör ikväll i Boden?
- Jaaa, ikväll är vi nog en 10-15 stycken... så det kommer absolut inte vara några problem att få en taxi ikväll inte.

Ah, vad skönt tänkte vi eftersom det var snöstorm och allt...

Det är nog så man kan jämföra på ett bra sätt hur stor stad Boden är....
Eller jag vet inte? Det kanske är mer ett jämförande av hur stort/litet pub-intresset är en lördagskväll i Boden? Det har ju till och med varit löning. Skönt ändå.

När vi hoppade ur taxin på vägen in vid puben i Boden så var det vi, och sen satt det två till personer där inne. Så vi drog igång partyt for real denna lördagskväll.

Idag, söndag, så for vi och fikade inne i stan. Det var betydligt mer folk på ett fik i Boden en söndagseftermiddag än på puben en lördagskväll.

Skillnaderna mellan Boden och Glasgow är många... vilket jag uppskattar!
Jag gillar både fika och puben, så hur det än är så det bara bra grejer!


2 kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.