Translate

lördag 9 februari 2013

"Jag packade med en trumpall..."


Jag packade med en trumpall… 
Shit, värsta happening. 
Jag ska sitta ner och spela trummor… två set. Med massa blues. 
Ikväll man kan inte skämta om att Glasvegas inte har råd med en trumpall.. för ikväll ska jag sitta ner och spela på en trumpall som tillhör Glasvegas (say whaaaat).

Vi hade tydligen råd.. eller så är det nån som har snott den.. äh, det spelar väl ingen roll. Det blir pall ikväll och massa blues. Låter som en bra kombo. 
Hörs sen vettja!

2 kommentarer:

  1. Men hallå, det vill ju vi också höra!

    SvaraRadera
  2. Det blev inget filmat tyvärr..men jag filmade lite säckpipor på stan häromdan.. det kanske kan liva upp? hehe

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.