Translate

fredag 15 februari 2013

"Get some Stones on"


Vi brukar säga "Get some Stones on"…
Men det betyder egentligen bara slå på nå bra musik och sprätta vinet (eller vad som helst, det finns blåbärssaft i kylen, mmmm).
Men det är vårt pepp-citat som vi brukar använda. "Get som Stones on"… det är en bra mening.. mycket feeling i den!
Yeah.. vi lyssnar på Bruce Springsteen och ska ut på byn. 
Vi delade på en mini- champagne som James fick en gång på en flygresa. När dom landade i Glasgow fick han med sig en stor påse med massa miniatyrer med whisky och vodka och sånt…
Nåväl, den där champagnen har bara suttit och väntat i kylen ända sen december(så den är kall nu). Det var när dom kom tillbaka från Malmö efter att ha gjort musikhjälpen. 
Jag åt en dajmbit också, och nu ska vi dra.
Hörs nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.