Translate

onsdag 13 februari 2013

Delivery... och felsägningar.


Delivery, wohooo!
Jag fick paket. Jag gillar paket. Typ såhär glad blev jag!
Värsta grymma reklamen för Wincent i min blogg. Lätt värt, för det är mina favoriter. 
Känns bra att köra på svenska stockar också… just för att jag är från Sverige. 
Ibland brukar jag påminna folk om att "remember I´m swedish". 

Igår råkade jag säga fel… jag råkade saga att "I´m gonna give away drumlessons for the charity ruffle". 
Det var typiskt att jag sa "ruffle" och inte "raffle" som det så fint heter(lottning typ). 
Och på tal om ruffle så hade det precis bjudits på godis som heter ruffle. 
Så jag skulle helt enkelt ge bort trumlektioner till en chokladgodis…(?)

Aja, asså det är nog inte så kul när jag försöker skriva det här… men jag hade kul när det hände. Och James han skrattade för fullt med. Så ni kan lita på oss.. det VAR kul!

Nåväl, efter det påminde jag gänget om att "I´m swedish….meeeember!"… och även att ruffle och raffle är två ord som jag aldrig lärde mig i skolan. Det är saker som man får lära sig på vägen. 
Det är alltid bra att kunna skylla på nått sånt. 

Och det tar inte slut med Svergie-temat där. Vi ska på Ikea idag, wohoo.. kan ju bli spännande!
Vi hörs efteråt…. förhoppningsvis får jag med mig lika mycket kanelbullar från Ikea som trumstockar Wincent. Jepp. 
Hejje 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.