Translate

tisdag 5 mars 2013

Skinnjackor och o-hypen.

Hej igen allesammans...
Nu är Max-kvoten uppnådd för det här Sverige-besöket.
Riktigt gött... jag satt med ett stort leende på läpparna med mina strips och min smältost.

Vi var och träffade ett par sköna peeps idag som jobbar med skinnjackor. Jävligt najs.
Det är ett företag som gör skinnjackor av använt läder så idag var jag och James inne i deras studio och testade lite storlekar.
Dom är riktigt sköna, (både människorna och skinnjackorna).
Företaget heter DeadWood Leather så ta gärna en titt på dom vettja!

Jag har även hypeat dagens blogg som jag skrev för p-town.
Här är den om ni vil ta en titt:Musikvideo-inspelning och pinsamma anekdoter

Det är lite behind the scenes material om vår musikvideo som släpps om några veckor...
Och även det pinsammaste och samtidigt uppenbart roligaste som hände under inspelningsdagen...

Eller jag vet ... tänk att det är en svintråkig historia.. så sen när ni läser den kan ni bli överraskade på ett bra sätt och tänka "ja men den där historien var ju lite små-kul... även fast än jag inte var där".

Ja, jag testar andra hållet istället för hypen...  att o-hypea.
Då har jag "covered all bases" som man brukar säga...

Nu ska jag är det party.
Hejje!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.