Translate

fredag 15 mars 2013

Favourite band... och sådär.

Asså hörrni!
Jag kom på att jag vill berätta en grej.
Alla har vi ju favoriter när det kommer till musik.
Alla har vi kanske en lista med favvis-band eller liknande.
Det nyaste bandet på min favorit-lista heter "Oh Jonathan".
Så jääääla bra!
Två av världens bästa sångerskor i ett och samma band som börjat skriva musik tillsammans.
Och inte nog med det, deras resa till bildandet av bandet började i mitt och James vardagsrum i Glasgow. (Asså ja känn dom!)
Kan ju inte bli bättre.

Lyssna gärna.. för det här är fett najs!


Oh Jonathan

Tala till mig

Facebook page

Ha en trevlig fredag vettja!
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.