Translate

måndag 4 mars 2013

Trummisen...det coola fåret.

Kolla, vi har snö i Boden!!

Det är häftigt och exotiskt om man inte är van vid det. 
Jag känner några som tycker att det är häftigt. 

Så jag lägger upp den här coola snö-bilden på mig själv... Ifall det är någon läsare som tycker det är coolt med snö. 

Kolla, värsta berget på går`n ju!

Imorrn åker vi till Stockholm och kollar på snö där istället. Ska bli kul. 
Det är även ordnat med pub-häng på kvällen... jag har en känsla av att det kommer vara lite fler besökare än den typiska lördagskvällen i Boden med två andra peeps än mitt lilla party-gäng. 

Vi pratade om pubkulturen i Sverige jämfört med Skottland när jag och James träffade vänner i Luleå idag.

Roligt nog så satt vi på ett café och förde denna konversationen... 
Om konversationen skulle ägt rum i Glasgow skulle vi definitivt hängt på puben och pratat om cafékulturen i Sverige. Ja bara yes asså!

Magnus, en av vännerna från fiket skriver en bra blogg... kolla gärna in den vettja. magnus blogg
Ibland skriver vi om varandra i våra bloggar... det tycker jag är festligt. 
Han skriver även coola låtar....
Det gör inte jag... 

Nu när jag kom att tänka på det så var det jag och tre låtskrivare som satt och fikade. 
Tomas är också grym på att hitta på bra musik. Tomas, Magnus och James helt enkelt. 

Det var jag som var det svarta fåret i sällskapet då kanske? 

Eller så var det jag som var det coola fåret... jag är ju trummis!
eh, jorå så att....?



 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.