Translate

tisdag 5 mars 2013

Max och musikvideo-pepp!

Sitter på kallax och väntar på flyget.
Jag tror att vi måste försöka få in ett Max-besök idag.
Vi kom till arlanda så tidigt på morgonen på vägen upp.. så Max var inte öppet. Typiskt.
Annars är det ju lite av en tradition från min sida att börja varje Sverige besök med Max-ätning.
Ah, men vi har ätit asgod mat hela helgen ändå. Mamma och pappa är bra kockar(mm... true dat!)
... och inte för att skryta men jag snorde väl ihop en och annan (supergod) sallad.. ehum.

Ja, jag återkommer senare idag när min länk på p-town blir publicerad efter lunch.
Det är min genomgång av musikvideon vi spelade in och det mest awkward moment som inträffade... stay tuned!

Hörs, nu flyger vi, wohooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.