Translate

onsdag 6 mars 2013

Supertalang på crashen och dåliga skämt. (Vlogg)

"Next thing I hear is that they find horse in the sweeties" sa jag lite nonchalant till James och tog upp den här hästen ur godispåsen.

Kul skämt va.
Jag trodde aldrig att den skulle gå hem... jag skämtade några timmar innan om nåt annat random och fick ett halvt leende tillbaka.
Jag frågade då hur mycket poäng jag skulle få på rolighets-skalan, det blev 6 av 10 enligt James.
Jag var nöjd.
Den här gången med häst-skämtet fick jag ett helt oväntat skratt tillbaka. Det måste ha nått högre på skalan... definitivt.

Äntligen hemma efter massa timmar på resande fot.
Igår var vi ut på rajtan tajtan.
Jag tyckte verkligen att det var svinkul när Jenny spelade luft-trummor på puben igår.
Kolla in vilken super-talang när det kommer till att "mute:a" crashen! Jääääääligt bra!

2 kommentarer:

  1. Hi,

    I love reading your blogs but have to translate them to English. I would love to read the p town stuff but my swedish skills are zero :-/ Is there any way of translating the page?
    xx

    SvaraRadera
  2. Hi Jacqueline!
    I´m really glad to hear you like them!! :)
    I guess one way to read the p-town blogs would be to copy the text and put it through google translate. I know sometimes it doesnt make sense of the translation, but it´s always something:)
    Cheers!
    Jx

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.