Translate

lördag 9 mars 2013

Kul med musik som man brukar säga...

Igår var vi på gig. SOS heter bandet. Värt att kolla in om man inte gjort det redan.
Jag tycker det här är jävligt bra asså. Jag hejjar på dom!
Ett Glasgow-band som jag upptäckte för första gången när dom lirade innan oss på några gig för två år sedan.
Sen dess är jag ett stort fan!
Här är en låt som ligger på soundcloud.
Down by the river

Annars så ska vi iväg och kolla på ett piano idag... eller "piannah" som min vän skrev igår. Det har han alldeles rätt i, för det är precis så man säger det här.
Vi är på jakt efter ett piano till vår lya. Vore kul att ha ett så man kan spela in när man vill också.
Det enda är väl att det kanske aldrig kommer att vara tyst i läggan om vi införskaffar ett piano...
Äh, det gör väl inget?
Kul med musik som man brukar säga...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.