Translate

måndag 11 november 2013

Tour-mode

Jaha hörni!
Kul med internet... och kul med turné.
Det är dom två grejer jag håller på med nu, internet och turnémode.
Jag kollade upp sevärdheter i München för dagen och hittade nåt som heter "Engelska Parken".
Bra med frisk luft och dagsljus när det blir mycket att hålla till i mörka grottor (venues) under dagarna och kvällarna.
Jag hittade en park igår i Berlin också, värsta grymma spring-parken där alla sprang eller åkte inlines. Så jag tog på mig mina nike-tights och nike-skor och gjorde mitt bästa för att låtsas se ut som att jag är grym på att springa. Man kanske lurar nån med kläderna...
Bra att kunna göra så i allmänhet.. ta på sig nåt som ser fett coolt ut... och så är man inte det egentligen, men man lurar säkert någon. Bra tips!

Velodrom, Berlin, förband till Hurts.
Nae, men allvarligt. Jag gick till Engelska Parken idag på långprommis. Det var riktigt gött. Mötte massa hundar och deras ägare på vägen. Hundarna var i och badade i vattnet, så jag hängde på. Var lite kallt, men man fick ju komma in i värmen sen....(eh va?)

Nu är det "soundcheck"... ja, men det blir nog inte så mycket av det eftersom dörrarna öppnar snart.
Vi får köra på feeling helt enkelt. Jag satsar på middag istället...
Igår fick vi ett soundcheck på ungefär 3 minuter. Vi hann spela en halv låt.. det gick skitbra!
Min favvo-låt också. Wohoo!

Jo, just det, vi har en maskot som heter Bostor. Han kommer hänga med på turnén och göra lite uppdateringar. Lite bakgrundsfakta kring honom är att han är gjord av en toarulle, med tyg,lim och pärlor och är döpt av mina systerbarn.
Man kan följa honom på YOUTUBE tror jag bestämt.
Hej till nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.