Translate

måndag 25 november 2013

Like a rolling stone med Youth Lagoon och Norrbotten

Hej!
Vi spelade på en festival häromdagen. Rolling Stone Weekender.
Vi trodde att det var i Lübeck.. men vi blev tillrättavisade att vi faktiskt inte var i Lübeck.. borde ha varit nära dock!
Det var lite den feelingen som i Simpsons när ett band går upp på scenen sviiiiiin-peppade och ropar "Hello Saint Louis!!!!!".. och alla ba, "vi är ju i Chicago... buuuuuh".
Äh, så illa var det inte.
Vi var nära havet i alla fall. Grymt fint, jag var glad att jag hade tid att gå en prommis och andas in det stora! Här är det, med solnedgång och allt.

Väl där så träffade vi Youth Lagoon igen. Jag har aldrig sett dom live förut, men vi hade jättetur när vi lirade i Göteborg några dagar innan, att dom lirade samma kväll, fast senare i en lokal 10 minuter från vårt gig.
Så vi gick dit och tog del av stämning och show.
Grymt bra, ett band att lyssna in sig på om man inte gjort det än.
Hur som helst så fick vi där reda på att vi skulle spela samma festival i Tyskland några dagar senare.
Så vi fick dubbel dos av dom. Det var grymt i Tyskland också.
Man ba, två grymmingar, jag bara yes asså!!
Det är inte så ofta man faktiskt har tid att se andra band på festival, så skitkul att det hanns med den här gången.
Paul fick feeling och photobombade i Tyskland.

Jo just det, värsta coola nyheten. Jag har blivit nominerad till Årets Norrbotning. Vilken ära, pepp!!
Här kan man läsa en liten intervju och så får man rösta på precis VEM MAN VILL!! Wohoo!!

Här är våran kyl i bussen. Ölen och yoghurten kramas... mysigt!
Nu blev jag hungrig...Hejje





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ibland vill jag dela med mig av saker som händer i mitt liv, då skriver jag det här. Det kommer bara vara jätteintressanta inlägg. Så välkomna till min super-blogg.